BusinessCon blog
Jak vytěžit z budoucnosti
Ekonomika probíhá v cyklech. Zažíváme poměrně dlouhé období ekonomického růstu a všichni netrpělivě očekáváme, že brzy dojde k dosažení bodu zlomu a nastane období recese. Kdy to ale přijde? Jaké to bude mít důsledky? Jak se na to mohou připravit majitelé a management...
Budoucnost franšíz je v digitálu
Na zářijovém klubu jsme měli tu čest potkat guru franšízingu v ČR. Souhrn jeho myšlenek a zkušeností je shrnut v rozhovoru zde: BUDOUCNOST FRANŠÍZ JE V DIGITÁLU, ŘEKL V OSTRAVĚ GURU FRANŠÍZINGU.
Aby levá ruka věděla, co dělá pravá
Kdo by neměl rád sympatickou firmu Raynet. V mnohém nás inspiruje svou kulturou a kreativním marketingem. Tvůrci online CRM, sídlící v Ostravě-Porubě, otevřeli na posledním setkání BusinessCon zásadní téma z oblasti řízení firmy: jak systémově zařídit, aby celá firma...
Kam dál? Aneb co brzdí malé a střední firmy
Přibližně miliarda kroků vyplňuje cestu mezi “přežívající” firmou a firmou generující stabilní obrat, která má rezervy a prostředky na to inovovat a dále se rozvíjet, do které se lidi sami hlásí a klienti vnímají značku jako synonymum kvality. Je miliarda důvodů, proč...
Stěžovat si na nedostatek lidí je stejné jako stěžovat si na nedostatek zákazníků
Jde o přirozený vývoj: když se začal sytit trh a nestačilo pouze vyrobit produkt, vytvořit službu, pak sedět v kanceláři nebo postavit krámek na rohu a čekat na zákazníky, dalo to vzniknout síle marketingu. Nabídka totiž převládla nad poptávkou a firmy se musely...
Podnikání není jen boj o místo na slunci
S Jirkou Pudichem jsme se potkali na konferenci BusinessCon 2016. Od té doby je členem a potkáváme se na každém klubu. Vystoupí také na konferenci 2017 13.-14.10. na Ostravici se svým příběhem, co si z BusinessConu odnesl do svého podnikání, co se za tu dobu změnilo a...
Krize jako příležitost
Úvod Na této případové studii chceme ukázat základní hodnoty, na kterých stojí BusinessCon. Není podstatné, jestli jde o malou či velkou firmu; miliardovou, mezinárodní nebo ostravskou firmu s desíti zaměstnanci - jde o to jakým způsobem podnikáme a na jakých...
Proč věříme, že je správní rada důležitá v každé firmě
Koncept správní rady je v u nás spojen se světem velkých, akciových firem nebo neziskových organizací. Na loňské konferenci BusinessCon nám Libor Mertl otevřel v mnoha směrech obzory a tím i potenciál správních rad. Když se s vámi osobně podělí o zkušenosti člověk,...
Jak nezaspat a včas inovovat byznys model
Zvýšit obrat své firmy o 100% do konce roku? Inovací byznys modelu a myšlením “mimo naši krabici” je to možné. V kruhu BusinessCon se to učíme nad konkrétními případovými studiemi. Na toto téma jsme uspořádali druhý BusinessCon klub v roce 2017. Nastartovala jej...